Sin categoría

Dinamización proyectos

Deconstruir estereotips

Com neutralitzar persones que dificulten avançar?

*Parlar des de la ironia *Acotar límits

Què passa si tenen deteriorament cognitiu?

Treballem amb un escenari que faciliti la igualtat.

Planificació Valoració

El professor no té la millor idea

Quan el professor s’equivoca, si permet que els altres el corregeixin els alumes surten del seu rol passiu i secuntari i els empoderes.

Cal donar el temari que necessitin, no el que tinguem preparat

Practicar en l’exemple

Quan fem una activitat que ho permeti si hi ha presentació personalitzem: NO parlem a un col∙lectiu

Vigilem la tendència a l’infantilització: podem fer mal.

REFLEXIONS SOBRE LA DINAMITZACIÓ (extractes de la classe del Lourdes Bermejo )

postgrau d’envelliment actiu 2016

Tinguem en compte la pluralitat i siguem prudents.

Execució

Fem activitats
“AMB persones grans”, no
“per les persones grans”

L’important no és el què sino la metodogia

Jo no tinc dret a imposar allò que vull

Excepte en ocasions concretes no s’ha de reproduir coneixement tancat.

Els usuaris han de voler estar allà

Tots volem sentir­nos tractats com a iguals

Els aprenentatges educatius poden ser:

Conceptuals De procediment D’actiud

Busquem no només la significació cognitiva sinò també l’emocional

La majoria d’ativitats se situen en aquest àmbit

És interessant treballar aquí

Quins són els trets que valora la gent gran d’un dinamitzador?

*Empatia
*Optimisme
*Que sigui capaç de ser motor

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s